Pe 4 iunie 2024, BusinessMark invită liderii și experții din domeniu la prima ediție a evenimentului „Supply Chain & Logistics Forum” organizată la Courtyard by Marriott din Cluj-Napoca. În cadrul conferinței, profesioniști din importante companii vor discuta despre cum răspund lanțurile de aprovizionare noilor comportamente ale consumatorilor, cererii crescute pentru personalizare și standardelor tot mai înalte de calitate și sustenabilitate. În contextul în care accelerarea digitalizării și expansiunea e-commerce-ului au revoluționat așteptările privind experiența clientului, forțând companiile să inoveze în întregul proces logistic, care sunt noile tendințe în ceea ce privește comportamentul consumatorilor, cum vor evolua acestea și cum adaptăm strategiile de supply chain și logistică pentru a răspunde acestor schimbări?
Nu vor lipsi de pe agenda discuției nici subiectele legate de aderarea completă a României la Spațiul Schengen de la 1 ianuarie 2025 și impactul asupra sectorului logistic, cât și cele privind provocările globale – de la volatilitatea economică la tensiunile geopolitice – care continuă să exercite presiune asupra supply chain-ului și logisticii.
Totodată, evenimentul va aduce în discuție strategii inovatoare în managementul lanțurilor de aprovizionare și logistică și cele mai noi tehnologii și soluții digitale, fiind structurat în sesiuni de prezentări și un panel, la care vor participa:
- Laura Simion, CEO Kruhnen Europe Logistik, Vicepreședinte ARILOG,
- Bogdan Suciu, Head of Supplier and Business Partner Management pentru sectorul Automotive, Continental
- Marius Besteliu, Director Logistică, Inter Cars România
- Marius Hrini, Supply Chain Manager, Copeland
- Ramona Creț, Supply Chain Manager, Faist Metalworking
- Ștefan Pap, Procurement Manager, Klausen Exim
- Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România
- Flavius Creț, Regional Branch Manager, Raben Logistics Romania, Vicepreședinte ARILOG
- Mirela Scărlătescu, Supply Chain Consultant
- Anca Tomos, Supply Chain Expert, Alstom Romania
- Cătălin Văleanu, Director de Operațiuni, Activeland Logistics
Moderator al evenimentului va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Ediția de la Cluj-Napoca face parte dintr-o serie de evenimente ce vor continua pe 26 septembrie (București) și 13 noiembrie (Timișoara) și reprezintă o platformă esențială pentru networking profesional, schimb de cunoștințe și descoperirea celor mai eficiente strategii și practici în domeniu. Participanții vor avea oportunitatea de a interacționa cu experți ai industriei și de a obține insights valoroase despre viitorul supply chain-ului și logisticii în România și în context european.
Această serie de evenimente vizează: Directori Logistică, Supply Chain Managers, Manageri transport și distribuție, Directori Operaționali, Directori Generali, Directori Financiari, Manageri planificare, aprovizionare, depozite, Directori import-export, Directori comerciali și vânzari și reprezintă o platformă esențială pentru networking profesional, schimb de cunoștințe și descoperirea celor mai eficiente strategii și practici în domeniu.
Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul de 500 RON + TVA. Grupurile beneficiază de un extra discount de până la 20%.
Eveniment organizat de BusinessMark
Parteneri: DP World, Mantis, Macromex
Eveniment organizat cu susținerea: Asociației ARILOG, USER
Partener de tehnologie: 4pay.ro
Partener de monitorizare: mediaTrust
Parteneri media: Arad24.net, Express de Banat, Ziarul Clujean, Bănățeanul, spotmedia.ro, Ziua Cargo, Dainau.ro, instalnews.ro, Logistic Post, spațiulconstruit.ro, ProIdea, iBuild, depozitinfo.ro, birouinfo.ro, Jurnalul de Afaceri, EventsMax, Revista Piața, Debizz, Transilvania Business, BusinessVoice, PRwave, angajatorulmeu.ro, digital-business.ro, România Durabilă, Economistul, Club Economic, BusinessPress, MATEK
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.