BusinessMark invită specialiștii de resurse umane la prima ediție HR Vibes ce va avea loc la Hotel Ramada din Oradea, pe 7 octombrie 2022. În cadrul acestei conferințe, ce se va desfășura în format hibrid, privim cu atenție la provocările cu care organizațiile se confruntă post-pandemie și la modul în care departamentele de HR au reușit să transforme obstacolele în oportunități de dezvoltare.

La Oradea HR Vibes, discutăm despre digitalizarea departamentului de resurse umane ca instrument esențial în transformarea organizațiilor, acordând, totodată, o atenție sporită culturii organizaționale în contextul noilor modele de lucru hibrid. În acest context, vom discuta și despre abilitățile pe care trebuie să le dobândească liderii organizațiilor și managerii departamentelor pentru a depăși cu brio situațiile de impas generate de munca remote, dar și despre fenomene globale ce afectează piața muncii, precum The Great Resignation și Silent Quitting. Cu acest prilej, vom analiza nevoile angajaților din România și felul în care acestea se reflectă la nivel generațional, cu accent pe strategiile pe care le pot aborda organizațiile pentru a reține talente și a atrage noi candidați.

Evenimentul va cuprinde sesiuni de prezentări și un panel de dezbatere, la care îi vom avea alături de noi pe:

  • SPECIAL GUEST: Victoria Bacon, Senior Global Talent & Culture Manager, SilverRail
  • Minola Jac, Group Change and Organization Development Lead, Syngenta Group (Basel, Elveția)
  • Cezar Cârligeanu, Head of Sales, OLX România, Bulgaria și Portugalia
  • Alexandra Draghiciu, HR Director, Celestica
  • Alexandru Ungureanu, Implementation Team Leader Charisma HCM, TotalSoft
  • Diana Năstase, HR Director, FLEX
  • Mugur Tolici, HR Director, BNR
  • Codruț Nicolau, Director General, Edenred România şi Benefit Systems
  • Claudia Vidican, Human Resources Manager, iwis mobility systems
  • Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
  • Liana Precup, Human Resources Manager, EVOZON
  • George Dragne, Business Growth Manager, SanoPass
  • Anca Becherescu, People Operations Manager, Tremend
  • Daniel Adumitrachioaiei, Director Resurse Umane, TeraPlast Grup
  • Daciana Trifa, HR Manager, SMA Metalltechnik RO
  • Loredana Suiugan, HR Director, PGS Sofa & CO
  • Bogdan Băbălău-Maghiar, Fondator, Action Mind
  • Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark (Moderator eveniment)

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.

HR Vibes este un proiect care își propune să construiască și consolideze comunități locale de profesioniști în resurse umane, fiind vizați: HR Managers & HR Directors, HR Business Partners, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, HR & PR Specialists, Recruitment Managers, Hiring Managers, Internal & External Communication Managers, Consultanți HR, PR & employer branding, Directori generali, Team Leaderi.

Proiectul HR Vibes a mai avut în 2022 ediții la Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Sibiu și Brașov.

Un proiect: BusinessMark

Parteneri: OLX – Locuri de Muncă, TotalSoft, ROMANIAN SOFTWARE, SanoPass, Benefit – o companie Edenred

Eveniment susținut de: Camera de Comerț Bilaterală Eleno-Română și Asociatia Firmelor Bihorene

Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții

Parteneri media: Spot Media, IQAds, SMARK, Ziarul Bursa, Portal HR, Social Media România, Revista de HR, Debizz, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administrație.ro, Global Manager, Events Online, Revista Piața, Transilvania Business, BEROCC, Top Business, BusinessVoice, Spatiul Construit, Digital Business, Ziarul 21, PR Wave, Antreprenor în România, Club Economic, Economistul, Bănățeanul, Express de Banat, Arad24.net, All About Jobs, Angajatorulmeu.ro, România Durabilă

***

Despre BusinessMark:

Events designed to make an impression

Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.

Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Leave a Reply