Experți de top vor discuta despre cum putem atrage și păstra angajații în companie și ce obstacole apar în acest proces
Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge, din nou la Iași. Pe 14 iunie 2023, abordăm, alături de experți locali și internaționali, subiecte cheie privind brandul de angajator și impactul pe care îl are asupra atragerii și păstrării angajaților valoroși.
Evenimentul se va desfășura în format hibrid și va reuni, atât la Palas Congress Hall, cât și online, profesioniști din domeniul resurselor umane, manageri HR, directori HR, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Cuture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers.
Participanții vor avea ocazia de a explora factorii ce determină candidații să aplice la o companie, descoperind, totodată, cum anume putem câștiga loialitatea angajaților noștri față de companie. Totodată, în cadrul conferinței vor fi dezbătute aspecte legate de crearea de experiențe pozitive, formarea și susținerea echipelor inovatoare, productive și eficiente, importanța evenimentelor experențiale, beneficiile ce duc la loializarea angajaților.
Programul evenimentului va include un panel de dezbatere format din experți din industrie și sesiuni de prezentări, la care vor participa:
- SPECIAL GUEST: Tosin Ogunnusi, Empowerment Trainer, Executive Coach, Author
- SPECIAL GUEST: TY JERNSTEDT, Founder, Remix Coaching
- Iulia Kolesnicov, Senior Employer Branding Specialist, HiveMQ
- Mihaela Murariu, Director Resurse Umane, Antibiotice Iași
- Raluca Stamate, Talent Acquisition & Employer Branding Manager, Rompetrol – KMG International
- Costin Tudor, CEO, Undelucram.ro
- Ariadna Stamatopol, Talent Acquisition Manager, Adobe EMEA Engineering
- Dan Teodorescu, People Services Manager, People Business Partner, Arcadis
- Tímea Mozgirs, International Business Development, Blue Colibri International
- Andreea Ion, Group HR Director, Druckfarben Hellas
- Mădălina Șchiopu, HR Business Partner, Tremend
- Patricia Chirica, Marketing & HR Manager, Beenear
- Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, Exploratist
- Luiza Banyai, Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor
- Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
- Anca Teletin, Chief Operations Officer la Grapefruit
- Ilona Radu, People and Organisation Manager, Maxcode
- Anca Pucă, Sales Manager, UCMS by AROBS
- Alexandru Răduță, Key Account Manager, Benefit by Edenred
- Cristina Baghiu, Co-fondator, Agile People Romania, Agile HR Coach Atelierul de Idei
Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați. Mai multe informații despre agendă și înregistrare sunt disponibile aici. Nu poți ajunge la eveniment? Nu rata discuțiile! Solicită înregistrarea și urmărește-o oricând ai timpul necesar și alătură-te comunității care redefinește viitorul angajatorilor!
Proiectul „Magnetico” va continua și în toamnă la Oradea, Brașov, Sibiu și Timișoara.
Un eveniment: BusinessMark
Parteneri: Rompetrol – KMG International, Blue Colibri, Romanian Software, Exploratist, Undelucram.ro, MACROMEX, Benefit – o companie Edenred, UCMS by AROBS
Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții
Parteneri media: spotmedia.ro, IQads, SMARK, Portal HR, Revista de HR, angajatorulmeu.ro, PRwave, Social Media România, Digital Business, Debizz, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, administratie.ro, Global Manager, Events Online, Revista Piața, spatiulconstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorinRomania.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri, Revista Piața
***
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.