Pe 25 septembrie 2024, BusinessMark organizează la Sala Luceafărul din București, o nouă ediție a conferinței anuale HR Uncovered, eveniment dedicat liderilor din domeniul resurselor umane. 27 de profesioniști români și internaționali invitați vor aduce în discuție strategiile prin care departamentele de HR contribuie la construirea și consolidarea brandului de angajator, cât și despre călătoria de devenire profesională.

Conferința va include sesiuni de prezentări, un panel intitulat ”THE JOURNEY OF BECOMING”, un moment special susținut de Cosmin Ioniță, multiplu campion mondial, european și național la karate, cât și discuții one-to-one. Patru speakeri internaționali vor fi alături de noi și vor împărtăși din experiența lor în cadrul unor companii internaționale, precum: Google, Netflix, Spotify, Tesla, Zalando. La final, participanții sunt invitați să facă schimb de idei cu speakerii conferinței, la o sesiune de networking over drinks.

AGENDA HR UNCOVERED 2024:

09:30 – 12:30: Sesiunea I

Prezentări susținute de:

  • OANA MUNTEANU, Director, People & Organisation, PwC România
  • LOREDANA GÎLMEANU, HR Country Lead Romania & HRBP Romania, Bulgaria, Adriatics, Nestlé România
  • AURELIAN CHITEZ, Director of Sales, Romanian Software
  • MIHAELA COLESNIC, Tax & Legal Manager, Romanian Software
  • SPECIAL GUEST: STEPHANIE FASTRÉ: Talent Management Leader, Anterior la Google, Netflix, Action (Olanda)
  • DAN MORARU, Country Lead, 7card by Gympass

Panelul ”THE JOURNEY OF BECOMING”, la care vor participa:

  • ANDREEA LEONTE, SEE HR Services Manager, Schneider Electric
  • ELENA ANGHEL, Chief People Officer, SSAB-AG
  • DIANA BOBULESCU, HR Manager, AUSTRAL TRADE
  • IOANA VRÂNCEANU, Head of Sales, OLX Locuri de muncă
  • OANA SCARLAT, Director general, EXEC-EDU
  • IONUȚ PĂUN, Human Resources Director, City Grill Group
  • MODERATOR: DANIEL DRĂGAN, Managing Partner, BusinessMark

13:30 – 15:45: Sesiunea a II-a

Prezentări susținute de:

  • VLAD GLĂVEANU, Full Professor, Dublin City University
  • VIRGIL STĂNESCU, Președinte Executiv, Sports HUB; co-Fondator, GO Scholarship; co-Fondator, ReThink Romania; Vice-președinte, CEO Clubs Romania
  • DORINA VOINEA, Commercial People and Culture Manager, Coca – Cola HBC România
  • ANDREI CREȚU, Co-fondator, Pluria
  • SPECIAL GUEST: PETER COULSON, Director, People & Culture (Suedia)
  • ANCA BOSINCEANU, HR Manager, UCMS by AROBS
  • ADRIAN DINU, CEO, CREASOFT IT

Stretching moment susținut de COSMIN IONIȚĂ, multiplu campion mondial, european și național la karate, oferit de World Class România.

16:15 – 18:15: Sesiunea a III-a

Prezentări susținute de:

  • SPECIAL GUEST: ALEX HER, Global Employer Brand Storyteller Public Speaker (Statele Unite ale Americii)
  • SPECIAL GUEST: ANGELIQUE SLOB, Founder, Management Consultant, Future of Work Strategist, Hello Monday Club (Olanda)
  • ZOE DOBRE, Chief People and Culture Officer, Cargus

1-to-1 discussions:

  • VIOREL OGNEAN (Director General, Lantmannen Unibake România și Europa de Sud-Est) & LUIZA BANYAI (Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor). Ei vor susține o discuție cu tema: ”Leading change – a different perspective”.
  • IOANA CRISTEA (PMO & Corporate Affairs Manager, Bimbo Romania) & IULIA BUCIUMAN, (Managing Partner, Humanistic, Executive Coach & Engagement Consultant). Ele vor discuta despre pluriculturalism și problematica micro-culturilor într-un proces de achiziție și integrare. Ele vor prezenta un caz concret de abordare a unei integrări ce s-a bazat pe parteneriate interne, în urma unei achiziții și vor răspunde la întrebarea: mai poate brandul sa unească oamenii?

Evenimentul va avea loc la Sala Luceafărul din București, în intervalul 08:45 – 20:30 și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Prețul standard al unui bilet este de 800 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.

Noi evenimente dedicate profesioniștilor de HR vor avea loc și în această toamnă, când proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, va continua și în comunitățile locale de HR din orașe precum:  Brașov (16 octombrie), Oradea (24 octombrie), Timișoara (14 noiembrie), Sibiu (19 noiembrie).

Eveniment organizat de BusinessMark

Parteneri:  colorful.hr, OLX – Locuri de Muncă, Coca-Cola HBC România, PwC România, Macromex, Pluria, UCMS by AROBS, Creasoft IT, Bergenbier, EXEC-EDU, Worldclass Romania, Chocolissimo, Food&Glory, Eisberg, Rookeyz

Suport ethnic oferit de: SCS

Eveniment susținut de: BRCC

Traducere oferită de: Biroul de Traduceri Champollion

Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media: spotmedia.ro, IQads, SMARK, Ziarul Bursa, PortalHR, Revista de HR, angajatorulmeu.ro, PRwave, Digital Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global HR Manager, EventsMax, Revista Piața, Spațiulconstruit.ro, Club Economic, România Durabilă, Business Voice, Femei în Afaceri

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Leave a Reply