Pe 11 octombrie 2022, de la ora 10:00, Noerr și BusinessMark vă invită la Conferința anuală Noerr pe teme financiare și fiscale, ce se va desfășura online, prin intermediul platformei MyConnector.

Focusul acestei ediții va fi pe conducerea afacerii în contextul creșterii inflației, al volatilității cursului de schimb și al finanțării costisitoare, însă va fi acordată o atenție deosebită și altor aspecte importante, precum:  impozitul pe proprietățile imobiliare, provocările procesului de bugetare și previzionare în 2023.

Acum că pandemia COVID este aproape de sfârșit, apar noi provocări, generate de conflictele actuale și de perspectiva amenințătoare a recesiunii globale. Gestionarea afacerii în aceste vremuri tulburi este dificilă, iar perspectiva financiară este mai importantă ca niciodată. Prin urmare, specialiștii Noerr profită de această ocazie pentru a analiza subiecte relevante pentru profesioniștii din domeniul financiar.
Evenimentul cuprinde o sesiune de prezentări și o dezbatere, la care vor participa:

  • Theodor Artenie, Head of Tax Practice Romania, Noerr
  • Carmen Mazilu, Tax Advisor, Noerr
  • György Cseresnyés, Project Director CEE, M&A and Transaction Solutions, Aon
  • Doru Pohrib, Senior Corporate Dealer, Corporate Foreign Exchange and International Payments, Moneycorp
  • Cristina Hantau, Manager Finance & Controlling, ifm efector Romania

Moderatorul evenimentului va fi Iulian Sorescu, Partner, Head of Noerr Finance & Tax, State Aid Expert, Noerr.

Ei vor aborda teme precum:

  • Cum să menținem ritmul investițiilor când costurile de finanțare sunt în creștere?
  • Gestionarea volatilității cursului de schimb
  • Cum să mărim veniturile angajaților cu costuri aproape de zero?
  • Este impozitul pe proprietățile imobiliare „lebăda neagră” a anului 2023?
  • Impozitul pe profit versus impozitul pe microîntreprinderi – ce este bine de știut înainte de 1 ianuarie 2023
  • Cum să te asiguri împotriva ANAF… la propriu.
  • Masă rotundă – provocările procesului de bugetare și previzionare pentru 2023

Evenimentul se adresează Directorilor financiari, Directorilor generali, Controllerilor financiari, Directorilor economici, Directorilor contabili, Contabililor, Antreprenorilor, Responsabililor fiscali, iar participarea este gratuită, în baza înscrierii prealabile AICI. Organizatorul își rezervă dreptul de a limita participarea la acest eveniment, în funcție de numărul disponibil de bilete și alte elemente logistice.

Evenimentul este organizat de Noerr cu susținerea BusinessMark.

Partenerii media ai evenimentului sunt: Spot Media, Financial Market, Ziarul Bursa, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Debizz Magazine, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administrație.ro, Global Manager, EventsOnline.ro, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business, BusinessVoice, SpațiulConstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, Antreprenor în România, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Curierul Fiscal, angajatorulmeu.ro

**

Despre Noerr:

Noerr este o societate de avocatură europeană de prim rang, poziționată în mod optim şi pe plan internațional, cu birouri în zece țări și o rețea mondială de „best friends”.

Biroul Noerr din România fondat în anul 1998, dezvoltă și oferă clienților soluții viabile juridice, financiare, fiscale și de management. De peste 20 de ani consiliem în România companii listate la bursă, societăți multinaţionale, precum şi instituţii financiare şi investitori internaţionali. Experții noștri se concentrează pe atragerea investițiilor străine în România și oferă consultanță strategică în domeniul ajutorului de stat, financiar, juridic și fiscal în ceea ce privește planificarea strategică a proiectelor de investiție sau de extindere în România.

În ultimii ani, echipa noastră s-a ocupat de unele dintre cele mai mari investiții Greenfield și proiecte de extindere a afacerilor în România.

Despre BusinessMark:

Events designed to make an impression

Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.

Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Leave a Reply