Este schimbarea un element perturbator în peisajul de business sau noua normalitate? Află răspunsul la noua ediție „SHIFT. Business Transformation and Change Management Conference” – eveniment hibrid, 11 noiembrie 2022

Pe 11 noiembrie 2022, BusinessMark organizează la București și online o nouă ediție „SHIFT. Business Transformation and Change Management Conference”, eveniment hibrid în cadrul căruia vom acorda o atenție aparte schimbării cu care se confruntă organizațiile și modului în care acestea reușesc să transforme provocările în oportunități de dezvoltare.

În zilele noastre, schimbarea pare să reprezinte o parte din viața noastră profesională. Inovația a fost dintotdeauna pentru companii un element central în lupta de a face față competiției, însă această cursă este mult mai complexă astăzi.

Alături de specialiștii români și internaționali, vom încerca să înțelegem cum s-au adaptat companiile celor peste doi ani de pandemie, ce au acționat ca un factor accelerator al transformării digitale, dând, totodată, naștere unor noi forme de muncă. Digitalizarea, noile tehnologii, automatizarea, toate aduc cu sine necesitatea migrării oamenilor către job-uri diferite. În această ecuație, factorul uman este, probabil, cel mai important, întrucât nicio schimbare nu este posibilă fără ca oamenii să o îmbrățișeze și fără a-i ajuta să integreze noi perspective – de dezvoltare continuă, flexibilitate, creativitate, curiozitate.

Oamenii, clienții, modul de a lucra și de a face business- toate sunt în plină evoluție. Sunt companiile pregătite, structural, pentru această dinamică?

Discutăm despre aceste aspecte la Radisson Blu Hotel și online, pe platforma MyConnector, în cadrul celor două sesiuni de prezentări la care vor participa:

  • Global People & Culture Director, Employee Experience and Digitalization, Amadeus
  • Learning and Change Management Manager
  • , Group HR Director, Rompetrol – KMG International
  • , People & Culture Business Partner, Roche Romania
  • , Group Change and Organization Development Lead, Syngenta Group (Basel, Elveția)
  • , Talent Aquitions, Learning&Development Manager, Brico Dépôt România
  • , Director & Partener, ELEVATHOR
  • , Country HR Leader, HP Inc. Romania
  • Expert Internațional în Change Management și Business Coaching,
    Trainer Certificat NLP
  • Luiza Banyai, Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor

Evenimentul vizează: General Managers, Executive Directors, Sales Directors, HR Managers, Business Development Managers, Change Managers, Marketing Managers, PR & Marketing Managers, Entrepreneurs. Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.

***

Un proiect: BusinessMark

Parteneri:  Rompetrol – KMG International, OLX – Locuri de Muncă, SanoPass

Eveniment susținut de: BEROCC

Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții

Parteneri media:  spotmedia.ro, Ziarul Bursa, IQads, SMARK, Social Media România, Debizz, MATEK, Jurnalul de Afaceri, administratie.ro, Global Manager, EventsOnline.ro, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business News, SpațiulConstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, AntreprenorînRomânia.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, AngajatoruMeu.ro, Business Voice

***

Despre BusinessMark:

Events designed to make an impression

Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.

Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Leave a Reply