Produsele românești din gama celor de folosință zilnică se bucură de o legătură emoțională trainică cu consumatorii. Multe campanii și „recomandări” încurajează consumul de produse locale, pentru a suține micii producători și pentru a contribui la dezvoltarea economiei locale. Considerentele de mediu reprezintă și ele un motiv serios de a cumpăra ceea ce se produce „mai aproape de casă” pentru că transportul pe distanțe mai scurte înseamnă totodată un volum redus de gaze cu efect de seră emise în atmosferă.

Dar, ce înseamnă branduri românești? Ne referim în primul rând la brandurile cu tradiție, care reprezintă o filă impresionantă de istorie, o lecție de reziliență în perioade dificile, de inovare continuă, de creștere permanentă a exigențelor față de propriile produse, de înflorire, de succes și , de ce nu, de mândrie. Dar „românești” sunt si brandurile produse în România, cele care, chiar dacă nu au denumiri neaoșe românești sunt de fapt produse fabricate la noi în țară, cu ingrediente și mână de lucru autohtone, cu mult suflet și entuziasm românesc. Ele sunt brandurile internaționale, care prin angajamentul și devotamentul față de ecosistemul economic și social din România dobândesc „cetățenia română” și care s-au impus pe piața locală nu doar prin calitate excepțională ci și prin dorința de a fi de-ale locului, de a deveni românești.

Calitatea de a fi fabricat în România poate fi un avantaj competitiv al produsului pentru că îi aduce plus valoare. Consumatorii preferă produsele românești. Dar câți dintre ei conștientizează faptul că, o mare parte din brandurile internaționale au o „componentă” românească. Încă persistă erori de percepţie cu privire la caracterul românesc al unor produse fabricate local, dar care nu au o denumire comercială autohtonă „Branduri cu Buletin de România”, cel mai nou concept de eveniment marca Piața vine să sublinieze acest aspect cu povești adevărate, învățături valoroase și multă inspirație. Vom descoperi împreună poveștile neștiute ale brandurilor cu rădăcini românești, ale brandurilor cu cetățenie română dobândită și ale oamenilor care le însuflețesc, puse în lumina de către branduri autentice românești, cu istorie și tradiție.

Branduri cu Buletin de România este o conferinţă dedicată comunicării de brand în scopul valorificării avantajului competitiv al produselor fabricate în România, un eveniment destinat întăririi legăturii emoţionale dintre brandurile româneşti, comunitatea B2B din FMCG şi Food Retail şi consumatori. Totodată este o cale de corectare a erorilor de percepţie la nivelul unor consumatori referitoare la caracterul românesc al produselor fabricate local sub un brand internaţional și o oportunitate de cultivare a imaginii companiilor care îşi asumă dezvoltarea brandurilor locale şi au un angajament solid faţă de comunităţile locale şi economia naţională.

Pentru mai multe informații vizitați pagina evenimentului Branduri cu Buletin de România.

Leave a Reply