BusinessMark revine la București cu o nouă ediție a Tax & Finance Forum, eveniment ce va aborda cele mai importante aspecte și noutăți legislative cu impact fiscal, principalele provocări pentru contribuabilii români și soluții de adaptare la noile prevederi. Conferința va avea loc pe 4 aprilie 2023 și se va desfășura la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, însă va avea și componenta virtuală, astfel că participanții pot urmări întregul eveniment și online.

Și de această dată, evenimentul este adresat atât companiilor din mediul privat, cât și celor din sectorul public, reunind experți din cele mai importante companii de consultanță prezente pe piața românească, ce vor aborda subiecte de mare interes și de actualitate pentru directorii financiari, managerii de taxe, consultanții fiscali, controllerii financiari, directorii economici și contabili, contabilii și auditorii români.

În cadrul sesiunilor de prezentări, vor fi abordate tendințe legislative și fiscale la nivel internațional, principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală, provocările fiscale ale anului 2023, digitalizarea administrației fiscale din România și implicațiile pentru contribuabili.

Totodată, se va discuta și despre: prețurile de transfer – aspecte practice, studii de caz și relevanța acestora la nivelul României, tendințe si raportări fiscale în linie cu reglementările internaționale, impozitul pe veniturile din salarii – venituri impozabile, venituri neimpozabile, deduceri, noile reglementări și atragerea și fidelizărea angajaților, E-Factura: obligații existente și preconizate. De la teorie la practică, E-Transport: provocările sistemului, obligații declarative, sancțiuni, controale, pârghii fiscale pentru monitorizarea comerțului online, principalele modificări în procedura de control fiscal intervenite prin OUG nr. 188/2022, servicii intragrup și recalificări fiscale.

Conferința va fi moderată de Mihaela Mitroi, Managing Partner, Global Tax Advise – GTA, iar invitați la ediția din această primăvară vor fi:

  • Daniela Teodoru, Director General, ANAF – Direcția Generală Coordonare Control Fiscal
  • Sia Nicoleta Jiru, Director, ANAF – Direcția Generală Coordonare Control Fiscal
  • Miruna Enache, Partener, Liderul Diviziei de Asistență Fiscală în Tranzacții, EY Romania
  • Theodor Artenie, Counsel, Head of Tax Romania, Noerr
  • Georgiana Iancu, Partener, Liderul Departamentului de impozite indirecte, EY România
  • Roxana Popa, Director, Servicii Fiscale, PwC România
  • Cristina Săulescu, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Ștefan Mihărtescu, Managing Associate, Reff & Associates | Deloitte Legal
  • Andrada Pleș, Tax Partner, DOBRINESCU DOBREV SCA
  • Nilanjan Nag, Transfer Pricing Manager, PKF Finconta
  • Iacob Buga, Dispute Resolution Manager, Dobrinescu Dobrev SCA

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați. Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.

BusinessMark – events designed to make an impression!

Un eveniment: BusinessMark

Parteneri: EY România, Noerr, Cabot Transfer Pricing, PwC România, PKF Finconta, Dobrinescu Dobrev SCA

Eveniment susținut de: Camera Consultanților Fiscali, BRCC – British Romanian Chamber of Commerce

Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții

Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media:  spotmedia.ro, Financial Market, Ziarul Bursa, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Debizz Magazine, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, EventsOnline.ro, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business News, Business Voice, spatiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, AntreprenorînRomania.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Curierul Fiscal, AngajatorulMeu.ro, Femei în Afaceri

***

Despre BusinessMark:

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Leave a Reply