Pe 20 noiembrie 2023, BusinessMark organizează la București și online evenimentul „Tax & Finance Forum”, în cadrul căruia specialiști din cele mai importante companii de consultanță din România vor aborda cele mai importante aspecte și noutăți legislative cu impact fiscal, principalele provocări pentru contribuabilii români și soluții de adaptare la noile prevederi.

În cadrul conferinței, vor fi analizate și tendințele legislative și fiscale la nivel internațional, inclusiv aspectele referitoare la noutățile fiscale pentru perioada 2023-2024, dar principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală.

Totodată, ne vom uita spre digitalizarea administrației fiscale din România și vom explora implicațiile acesteia pentru contribuabili. Vom discuta, de asemenea, despre e-Factura, noutățile privind prețurile de transfer, modificările în ceea ce privește impozitul pe profit și tendințele legate de TVA.

Alături de experții invitați, vom aborda și aspecte relevante despre impozitarea persoanelor fizice și perspectivele și tendințele în inspecțiile fiscale în 2024.

Conferința va include sesiuni de prezentări și va fi moderată de Mihaela Mitroi, Managing Partner, Global Tax Advise – GTA și Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark, iar la ediția din această toamnă sunt invitați:

  • Georgiana Iancu, Partener, Liderul Departamentului de Taxe Indirecte și Digitalizare Fiscală, EY România 
  • Mitel Spătaru, Tax Partner, Crowe România
  • Emanuel Băncilă, Partener, Liderul Practicii de Litigii și Controverse fiscale, Băncilă, Diaconu şi Asociații SPRL
  • Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Alexandra Popa, Senior Manager, PwC România
  • Luisiana Dobrinescu, Managing Partner, Dobrinescu Dobrev SCA
  • Mircea Dumitrașcu, Founder & Partner, NOA Group
  • Nadia Oanea, Owner, Nadia Oanea Tax and Training
  • Elena Sighinaș, Tax Director, Accace România
  • Corina Mîndoiu, Partener, Departamentul Impozit pe Venit și Contribuții Sociale, EY România
  • Nilanjan Nag, Transfer Pricing Manager, PKF Finconta
  • Cristina Săulescu, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Andrada Pleș, Tax Partner, Dobrinescu Dobrev SCA

Evenimentul este adresat atât companiilor din mediul privat, cât și celor din sectorul public și vizează: directori financiari, manageri taxe, consultanți fiscali, directori economici, directori contabili, controlleri financiari, contabili, auditori, analiști financiari, directori generali și antreprenori.

„Tax & Finance Forum” va avea loc atât onsite (Hotel JW Marriott Bucharest Grand Hotel), cât și online. Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați. Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.

Eveniment organizat de BusinessMark, cu susținerea Camerei Consultanților Fiscali

Parteneri: EY România, Crowe România, Cabot Transfer Pricing, PwC România, NOA Group, Global Tax Advise – GTA, Accace România, PKF Finconta, Nadia Oanea Tax & Training, Dobrinescu Dobrev SCA

Eveniment susținut de: CCF – Camera Consultanților Fiscali

Suport tehnic asigurat de: SCS

Partener de monitorizare: MediaTrust

Parteneri media: spotmedia.ro, Cariere, Ziarul Bursa, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Curierul Fiscal, AngajatorulMeu.ro, PRwave, Digital Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, EventsMax, Revista Piața, SpatiulConstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorinRomania.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Leave a Reply