Află răspunsul pe 13 decembrie 2022, în cadrul noii ediții POSITIVE BUSINESS – eveniment hibrid

BusinessMark invită specialiștii în CSR și sustenabilitate la noua ediție „Positive Business”, eveniment hibrid în cadrul căruia acordăm o atenție sporită impactului real pe care organizațiile îl au asupra mediului și măsurilor pe care le pot lua pentru a face tranziția spre un model de business mai sustenabil.

Fie că ne uităm spre noul consumator sau spre reglementările instituțiilor internaționale, este evident că presiunea asupra companiilor de a îmbrățișa o abordare sustenabilă, este foarte mare. În contextul pandemiei, al climatului politic și chiar militar, al dificultăților economice, al schimbărilor climatice, discuția despre responsabilitate nu mai poate fi evitată de nimeni. A sosit momentul ca lumea business să mute accentul de pe acțiuni punctuale, cu beneficii pe termen scurt, menite mai degrabă să repare. Este momentul ca organizațiile să adopte o strategie unitară, pe termen lung cu privire la impactul real pe care îl au.

Pe 13 decembrie 2022, ne vedem la Radisson Blu Hotel București și online, unde vom analiza, alături de specialiștii internaționali și români invitați, cum arată un model de business sustenabil, cum se raportează aceste business la viitor și de ce sunt importante pentru companiile ce își planifică strategic următorii ani,.

  • Sarah Garcia, Head of Markets Development, B Lab Europe
  • Joeri Moons, Sustainable Development Leader, Decathlon Belgia
  • Anna Krotova, Director, Sustainability, Mambu
  • Leo Gutson, Associate Partner & Head of Sustainability, Netmind – a BTS Company
  • Henning Drager, Global Sustainability Director, BDO International
  • Liliana Caimacan, Professor of Marketing & Innovations, Hult International Business School
  • Daniel Rukare, Professor of Practice in Innovation and Entrepreneurship, Hult International Business School
  • Elena Doms, Sustainability Service Lead, Ensur
  • Teodora Mărăcineanu, Marketing Director, Electrolux Romania
  • Raluca Dascălu, Communications Manager, JYSK România
  • Anca Roman,Corporate Affairs & Communication Manager, FrieslandCampina Romania
  • Mircea Ilie,Sustainability Leader, IKEA Romania
  • Mirela Nemțanu, CEO, HOSPICE Casa Speranței 

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: „in person”, online și on demand.  Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați și vizita zona expozițională. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.

Parteneri: Electrolux, Avis, SCS – Schinkel Conferințe Soluții

Susținut de: Ambasada Sustenabilității în România, BEROCC

Parteneri media:  spotmedia.ro, IQads, SMARK, Ziarul Bursa, AngajatorulMeu.ro, Digital Business, Social Media România, Debizz Magazine, MATEK, Transilvania Business, Global Manager, Jurnalul de Afaceri, administrație.ro, EventsOnline.ro, Revista Piața, spațiulconstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorÎnRomânia.ro, Club Economic, România Durabilă, Business Voice, PRwave

***

BusinessMark – Events designed to make an impression

Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.

Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Leave a Reply